sobota, 2 listopada 2019

Prace (publikacje) dydaktyczne


1.       Czachorowski S., 1991. Obserwacje aktywności larw chruścików i jętek. Biologia w Szkole, 5: 291-293.
2.       Czachorowski S., 1992. Pułapki lejkowe i pluwiometry.  Biologia  w Szkole, 3 (229): 153-154.
3.       Czachorowski S., 1994. Sukcesja ekologiczna. Biologia w Szkole, 2 (238): 79-85
4.       Czachorowski S., 1994. Zasady gospodarki odpadami - propozycja zajęć z ochrony środowiska dla klasy II L.O. Biol. w  Szkole, 4(249): 205-208.
5.       Czachorowski S., 1994. Terenowe badania środowiska przyrodniczego. Kajet, 6 (4/94): 15-16
6.       Czachorowski S., 1994. Wprowadzenie. W: Szarzyńska A. Scenariusze zajęć terenowych. Szczytno-Olsztyn, 30 str.
7.       Czachorowski S., 1994. Program Edukacji ekologicznej. Biol. w Szkole 5 (241): 263-265.
8.       Czachorowski S"RED" , 1995. W  kierunku  ekorozwoju  z  zielonymi szkołami. Eko-Bałtyk, 7/8 (35/36): 10-11
9.       Czachorowski S. "RED", 1995. Zielone szkoły - a po co? Eko-Bałtyk, 9 (37): 20-21.
10.   Czachorowski S., 1995. Powstaje sieć "zielonych szkół" w Zielonych Płucach Polski. Kajet, 11 (4/95): 27-28.
11.   Czachorowski S., 1995. Zielone szkoły - edukacja środowiskowa (ekologiczna) poza murami szkoły. Biul. Kol. Nauczycielskich, 20/95: 19-23.
12.   Czachorowski S., 1995. Ekologia krajobrazu - szkolne badania terenowe. Przegl. Przyr., 6: 271-278. [Engl. sum.]
13.   Czachorowski S., 1995. Edukacja ekologiczna – szansa dla szkoły, szansa dla środowiska. Eko-Bałtyk, 2 (30): 18-19.
14.   Czachorowski S., 2017. Nauka jako proces i jako produkt – ćwiczenie z tajemnymi Puszkami. Biologia w Szkole, 5 (19): 52-58
15.   Czachorowski S., 2017. Szkoła w czasach trzeciej rewolucji technologicznej. W:  I Ogólnopolski kongres nauczycieli biologii i przyrody. Nauczyciel biologii wobec wyzwań dydaktycznych trzeciej rewolucji technologicznej, Warszawa, 3.10.2017. str. 33-45.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz