1.
Czachorowski S.,
1991. Obserwacje aktywności larw chruścików i jętek. Biologia w Szkole, 5:
291-293.
2.
Czachorowski S.,
1992. Pułapki lejkowe i pluwiometry.
Biologia w Szkole, 3 (229):
153-154.
3.
Czachorowski S.,
1994. Sukcesja ekologiczna. Biologia w Szkole, 2 (238): 79-85
4.
Czachorowski S.,
1994. Zasady gospodarki odpadami - propozycja zajęć z ochrony środowiska dla
klasy II L.O. Biol. w Szkole, 4(249):
205-208.
5.
Czachorowski S.,
1994. Terenowe badania środowiska przyrodniczego. Kajet, 6 (4/94): 15-16
6.
Czachorowski S.,
1994. Wprowadzenie. W: Szarzyńska A. Scenariusze zajęć terenowych.
Szczytno-Olsztyn, 30 str.
7.
Czachorowski S.,
1994. Program Edukacji ekologicznej. Biol. w Szkole 5 (241): 263-265.
8.
Czachorowski S. "RED" , 1995. W kierunku ekorozwoju
z zielonymi szkołami. Eko-Bałtyk,
7/8 (35/36): 10-11
9.
Czachorowski S.
"RED", 1995. Zielone szkoły - a po co? Eko-Bałtyk, 9 (37): 20-21.
10.
Czachorowski S.,
1995. Powstaje sieć "zielonych szkół" w Zielonych Płucach Polski.
Kajet, 11 (4/95): 27-28.
11.
Czachorowski S.,
1995. Zielone szkoły - edukacja środowiskowa (ekologiczna) poza murami szkoły.
Biul. Kol. Nauczycielskich, 20/95: 19-23.
12.
Czachorowski S.,
1995. Ekologia krajobrazu - szkolne badania terenowe. Przegl. Przyr., 6: 271-278.
[Engl. sum.]
13.
Czachorowski S.,
1995. Edukacja ekologiczna – szansa dla szkoły, szansa dla środowiska.
Eko-Bałtyk, 2 (30): 18-19.
14.
Czachorowski S.,
2017. Nauka jako proces i jako produkt – ćwiczenie z tajemnymi Puszkami.
Biologia w Szkole, 5 (19): 52-58
15.
Czachorowski S.,
2017. Szkoła w czasach trzeciej rewolucji technologicznej. W: I Ogólnopolski kongres nauczycieli biologii i
przyrody. Nauczyciel biologii wobec wyzwań dydaktycznych trzeciej rewolucji
technologicznej, Warszawa, 3.10.2017. str. 33-45.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz