niedziela, 17 kwietnia 2016

Drzemie we mnie nauczyciel... od dawna


Ukończyłem Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Olsztynie, kierunek biologia, specjalność nauczycielska. Poszedłem na WSP bo chciałem być nauczycielem. Zostałem co prawda nauczycielem akademickim, ale nigdy związku ze szkołą i nauczycielami nie utraciłem. To nie tylko współpraca z nauczycielami, metodykami i edukatorami (edukacji pozaszkolna), nie tylko artykuły i publikacje dydaktyczne, broszury i podręczniki szkolne, nie tylko udział w różnorodnych szkoleniach i konferencjach dydaktycznych, ale i żywy kontakt ze szkołą - z uczniami. W ciągu całej mojej aktywności zawodowej realizowałem i realizuję różne małe i duże projekty ze szkołami różnego poziomu i charakteru oraz przedszkolami (głównie szeroko rozumiana edukacja przyrodnicza i ekologiczna), jeżdżę z krótkimi wykładami oraz zajęciami praktycznymi nie tylko w klasie ale i w terenie. Widzę szkolę na co dzień i rozumiem jej problemy, zarówno te edukacyjne jak i organizacyjne.

W ostatnim miesiącu odwiedzałem Gimnazjum nr 13 i nr 14 w Olsztynie, liceum w Elblągu oraz szkołę podstawową w Szczytnie. Po części z tych wizyt zostają dyplomy pamiątkowe.



Zobacz więcej zdjęć z malowania kamieni w Szczytnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz